Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii pe acest site, va exprimati acordul pentru salvarea sau folosirea acestora conform setarilor browser-ului. Citeste mai multe informatii aici
 
Alior Bank

Schimb Valutar
Online

Menu
  • Autentificare Înregistrare
  • Schimb Valutar Online
      • Schimburi valutare
      • Avantajele tale
      • Aplicație mobilă
      • Schimburi automate
      • Invită un prieten
      • Cum mă înregistrez
      • Campanie
  • Carduri
      • Calculator valutar
  • Transferuri
  • Cursuri de schimb
  • Contact și suport
      • Contact
      • Întrebări frecvente
      • Comisioane
      • Știri
      • Orar de procesare
      • Documentație
      • Securitate plati online cu cardul (PSD2)
      • Drepturile consumatorilor la plati in UE
Autentificare Înregistrare

Autorizarea plăților online cu cardul

Pentru a efectua o tranzacție online cu cardul tău emis prin platforma Schimb Valutar Online, este necesar să o confirmi, folosind una dintre cele două metode disponibile.

Notificare PUSH din aplicația mobilă Schimb Valutar Online

După introducerea datelor cardului pe site-ul comerciantului, vei primi o notificare prin aplicația Schimb Valutar Online ce-ți va solicita să confirmi tranzacția folosind metoda de autorizare setată pentru aplicație (PIN, amprentă, recunoaștere facială).

Regăsești aici pașii pe care trebuie să-i parcurgi pentru activarea metodei de autorizare prin notificări Push.

Introducerea simultană a unei parole unice primită prin SMS și a codului e-PIN

Dacă până de curând ai autorizat plățile online cu cardul cu ajutorul parolei unice primite prin SMS, acum este necesar să introduci pe lângă aceasta o nouă parolă denumită cod e-PIN. Codul e-PIN este o parolă statică, ceea ce înseamnă că rămâne neschimbată la fiecare nouă tranzacție online cu cardul spre deosebire de parola unică trimisă prin SMS, care este mereu alta de la o tranzacție la alta.

Practic, atunci când faci o plată online, dacă ambele parole introduse (parola unică trimisă prin SMS și codul e-PIN) sunt corecte, tranzacția va fi autorizată, iar în cazul în care cel puțin una nu va fi corectă, va trebui să reiei procesul de plată cu cardul.

Poți defini codul e-PIN pentru cardul tău accesând secțiunea Carduri din aplicația mobilă Schimb Valutar Online. Tot ce trebuie să faci este să selectezi cardul pentru care dorești definirea codului e-PIN, să alegi opțiunea “ePIN”, să introduci un cod de 4 cifre și să confirmi operațiunea.

Este bine să știi

Chiar alegi metoda de autorizare a plăților online cu cardul prin aplicația Schimb Valutar Online, îți recomandăm să îți definești și codul e-PIN aferent cardului tău întrucât în unele situații este necesar să autorizezi plățile prin metoda ce presupune introducerea simultană a parolei unice primite prin SMS și a codului e-PIN.

Metoda de confirmare a tranzacțiilor va depinde dacă ai activată aplicația Schimb Valutar Online și dacă magazinul online de la care efectuezi achiziția și-a adaptat protocolul de securitate 3D Secure în conformitate cu legislaţia intrată în vigoare. În situația din urmă, dacă magazinul nu trimite o comandă de autorizare strictă către noi, este posibil să fim nevoiți să refuzăm tranzacţia pentru a proteja datele și fondurile tale. De asemenea, pot exista situații când este suficient doar să introduci parola unică primită prin SMS pentru autorizarea plății (de exemplu, când faci o plată pe un site din afara Europei, unde nu se aplică protocolul 3D Secure).

Dacă ai nevoie de informații suplimentare sau de suport pentru a defini codul e-PIN, ne poți contacta la 021 9253 (din rețele din România, cu tarif normal) sau la +40 21 796 74 00 (din străinătate, cu tarif normal).

  • SCHIMB VALUTAR ONLINE
  • Despre noi
  • Comisioane
  • Documentație
  • Știri
  • SECURITATE
  • Termeni și condiții utilizare site
  • Securitate
  • Securitate plăți online cu cardul (PSD2)
  • CONTACT ȘI SUPORT
  • Întrebări frecvente
  • Orar de procesare
  • Contact

Serviciile bancare sunt oferite de Alior Bank S.A. Varsovia - Sucursala București, cu sediu social în București, Str. Menuetului nr. 12, Clădirea D din Bucharest Business Park, etaj 4, Sector 1, înregistrata la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/14725/03.12.2015, Cod unic de înregistrare 35290497, îregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub nr. RB-PJS-40-071/14.01.2016.

Contact Center: +40 21 9253 (disponibil din rețele naționale, cu tarif normal) și +40 21 796 74 00 (disponibil din rețele din străinătate, cu tarif normal)

E-mail: contact@telekombanking.ro

Website: https://www.telekombanking.ro

2019 © Folosirea acestui website implică acceptarea termenilor de utilizare.